Belangenbehartiging direct na een ongeval

Als je na een ongeval letsel hebt opgelopen is het belangrijk om een belangenbehartiger in te schakelen. Je hebt namelijk bijna altijd recht op letselschade als het ongeluk de schuld is van een ander. De letselschade na een ongeval is een vergoeding voor de lichamelijke en geestelijke, maar ook financiële schade die je als gevolg van het ongeval ondervindt.

Waarom belangenbehartiging
na een ongeval?

Zolang je geen vaststellingsovereenkomst hebt ondertekend van de tegenpartij is het nooit te laat om een eigen belangenbehartiger in te schakelen. Wij komen als belangenbehartiger op voor jouw belangen bij het verhalen van je letselschade.

We lichten een aantal situaties toe waarin je ons kunt inschakelen:
1. Direct na een ongeval : Je bent betrokken geraakt bij een ongeval waarvoor iemand anders verantwoordelijk is en ervaart na dit ongeval lichamelijke  en/of psychische klachten.

2. (Eind)bod van de  tegenpartij: Je bent betrokken geraakt bij een ongeval waarvoor iemand anders verantwoordelijk is en de tegenpartij heeft hierover contact met jou opgenomen om de zaak met je te regelen.

3. Second opinion: Je hebt al een belangenbehartiger maar een second opinion over de behandeling van je zaak en of over het regelingsvoorstel.

Wat betekent inschakelen van belangenbehartiging voor jou?

Als je ons inschakelt nemen wij zoveel mogelijk werk uit handen, wij beantwoorden al je vragen en zetten ons in om je volledige schade bij de tegenpartij te verhalen. We kijken daarbij niet alleen naar de kosten die je nu maakt en al hebt gemaakt, maar ook naar kosten die je mogelijk in de toekomst nog gaat maken. Ook houden we rekening met een mogelijk verlies van arbeidsvermogen. Door onze belangenbehartiging kun jij je volledig op je herstel richten.

Wij staan je kosteloos bij met het verhalen van je schade. 

Hoe schakel ik jullie in?

Meld je  schade telefonisch of via onze website, zodat wij de juridische en financiële afhandeling van de schade van je kunnen overnemen. Nadat je de schade (online) hebt gemeld nemen wij persoonlijk contact met je  op om de zaak vrijblijvend met je te bespreken.

1
Stap 1

Bel ons direct

Bel direct naar 088-2031400. Je vertelt jouw verhaal en wij stellen nog een aantal aanvullende vragen, zodat wij je zaak goed begrijpen.

2
Stap 2

Inschatting aansprakelijkheid

Op basis van jouw informatie maken wij een vrijblijvende inschatting van de kans op een succesvolle letselschadeclaim.

3
Stap 3

Aan de slag

Als je dat wenst kunnen wij je volledig ondersteunen bij het verzorgen en onderbouwen van jouw letselschadeclaim. Onze specialisten nemen je het complete traject uit handen.

Bel direct voor gratis advies

088-2031400

Wil je meer informatie?

Laat jouw gegevens achter in het formulier. Wij bellen je binnen één werkdag terug om jouw zaak te bespreken. Doorgaans komen wij direct tot een advies m.b.t. je claim. Het claimen van letselschade is voor jou als slachtoffer volledig kosteloos.

Laat je terugbellen

Vul hieronder jouw gegevens in, waarna wij je binnen één werkdag terugbellen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Leg jouw case aan ons voor

En ontdek vrijblijvend of en wat je kunt claimen

Neem vrijblijvend contact met ons op.

Wil je direct weten wat we voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op! Je betaalt als slachtoffer nooit, wij claimen de gemaakte kosten!

Neem contact op

Laat ons je situatie beoordelen

Leg jouw zaak aan ons voor en wij nemen contact met je op om jouw situatie te bespreken.

Ontdek jouw opties

Wie zijn wij?

Letselschaderegeling Westland is een gespecialiseerd en gecertificeerd letselschadebureau.

Download brochure

Een ongeval met letsel, wat nu?

Je hebt een ongeval gehad en hebt hierbij letsel opgelopen. Wat moet je dan eigenlijk doen? Het antwoord op deze vraag lees je in het stappenplan Letselschade.

Stappenplan Letselschade

Vul jouw gegevens in om het stappenplan bij letselschade te downloaden.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wat onze klanten vinden:

Hoeveelheid klanten dat ons aanbeveelt:
100%
Klanten geven ons gemiddeld een:
9,6

Hoe tevreden onze klanten zijn:

Greep uit de reacties van 2019: