Waarom belangenbehartiging?

Als slachtoffer van een ongeval waarbij je letselschade oploopt, krijg je te maken met verschillende partijen. Zij nemen contact met je op en praten inhoudelijk met je over zaken waar je waarschijnlijk nog niet eerder mee te maken hebt gehad. Terwijl zij hierin  gespecialiseerd zijn.  Als je niet dagelijks met de tegenpartij discussieert over vergoedingen en de afwikkeling van schade zie je gemakkelijk belangrijke zaken over het hoofd. Daarom is het belangrijk dat als je letselschade hebt opgelopen je iemand aan je zijde hebt die het voorstel van de tegenpartij goed kan beoordelen en daarbij jouw belangen in de gaten houdt, je adviseert en namens jou discussieert met de tegenpartij.

Wanneer schakel ik een belangenbehartiger in?

Zolang je geen vaststellingsovereenkomst van de tegenpartij ondertekend hebt, is het nooit te laat om een eigen belangenbehartiger in te schakelen. Wij komen als belangenbehartiger op voor jouw belangen bij het verhalen van je letselschade.

We lichten een aantal situaties toe waarin je ons kunt inschakelen:
1. Direct na een ongeval Je bent betrokken geraakt bij een ongeval waarvoor iemand anders verantwoordelijk is en ervaart na dit ongeval lichamelijke of psychische klachten.

2. Je hebt een bod van de  tegenpartij Je bent betrokken geraakt bij een ongeval waarvoor iemand anders verantwoordelijk is en de tegenpartij heeft hierover contact met je opgenomen om de zaak met je te regelen.

3. Second opinion Je hebt al een belangenbehartiger maar je wilt daarnaast nog graag een second opinion over de behandeling van je zaak of over het regelingsvoorstel.‍

Wat betekent het inschakelen van een belangenbehartiger voor jou?

Als je ons inschakelt om je letselschade te verhalen, kun jij je volledig op je herstel richten. We nemen je zoveel mogelijk werk uit handen. We onderhouden de contacten met de tegenpartij, nemen alle stukken door en adviseren over de hoogte van de schade. Natuurlijk blijf jij degene die de beslissingen neemt na ontvangst van ons advies of voorstel. Een eindregeling wordt altijd eerst aan jou voorgelegd. Pas na jouw akkoord gaan we de schade bespreken met de tegenpartij.

Hoe stel ik mijn vraag of meld ik mijn schade?

Heb je een vraag of ben je benieuwd waar je recht op hebt? Chat met ons via onze chatfunctie, bel ons of laat een telefoonnummer achter op onze website. Zo kunnen we je altijd terugbellen en nader informeren.

Neem vrijblijvend contact met ons op

Wil je direct weten wat we voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op! Je betaalt als slachtoffer nooit, wij claimen de gemaakte kosten!

085 073 55 50

Laat ons je situatie beoordelen

Leg jouw zaak aan ons voor en wij nemen contact met je op om jouw situatie te bespreken.

Check je claim

Wie we zijn

ikclaimletselschade.nl is onderdeel van BrandMR Letselschade.

Meer over ons

Wat klanten van ons vinden

Kunnen wij iets voor je betekenen?

Heb je door een ongeval letsel opgelopen? Dan wil je vast weten of je ook een letselschadevergoeding kunt claimen. Doe de check of neem contact op.