Waarom belangenbehartiging?

Als slachtoffer van een ongeval waarbij je letselschade oploopt, krijg je te maken met verschillende (tegen) partijen. Zij nemen contact met je op en praten inhoudelijk met je over zaken waar je waarschijnlijk nog niet eerder mee te maken hebt gehad, terwijl zij hierin  gespecialiseerd zijn.  Als je niet dagelijks te maken hebt met het discussiëren met de tegenpartij over vergoedingen en afwikkeling van schade zie je gemakkelijk belangrijke zaken over het hoofd. Daarom is het belangrijk dat als je letselschade hebt opgelopen je iemand aan je zijde hebt die het voorstel van de tegenpartij beoordeelt en daarbij jouw belangen in de gaten houdt, je adviseert, maar ook namens jou discussieert met de tegenpartij. 

Wanneer schakel ik een belangenbehartiger in?

Zolang je geen vaststellingsovereenkomst hebt ondertekend van de tegenpartij is het nooit om een eigen belangenbehartiger in te schakelen. Wij komen als belangenbehartiger op voor jouw belangen bij het verhalen van je letselschade. 

We lichten een aantal situaties toe waarin je ons kunt inschakelen:
1. Direct na een ongeval : Je bent betrokken geraakt bij een ongeval waarvoor iemand anders verantwoordelijk is en ervaart na dit ongeval lichamelijke  en/of psychische klachten.

2. (Eind)bod van de  tegenpartij: Je bent betrokken geraakt bij een ongeval waarvoor iemand anders verantwoordelijk is en de tegenpartij heeft hierover contact met jou opgenomen om de zaak met je te regelen.

3. Second opinion: Je hebt al een belangenbehartiger maar een second opinion over de behandeling van je zaak en of over het regelingsvoorstel.

Wat betekent inschakelen van belangenbehartiging voor jou?

Als je ons inschakelt om je belangen te behartigen je letselschade te verhalen kun jij je volledig op je herstel richten. Wij nemen je zoveel mogelijk werk uit handen, wij onderhouden de contacten met de tegenpartij, nemen alle stukken door en adviseren over de hoogte van de schade. Natuurlijk blijf jij degene die de beslissingen neemt na ontvangst van ons advies en/of voorstel. Een eindregeling wordt eerst aan jou voorgelegd en pas na jouw akkoord gaan we de schade bespreken met de tegenpartij.

Hoe stel ik mijn vraag of
meld ik mijn schade?

Heb je een vraag of ben je benieuwd waar je recht op hebt? Chat met ons via Whatsapp, bel ons of laat een telefoonnummer achter op onze website, zodat wij je kunnen terugbellen en nader kunnen informeren.

1
Stap 1

Bel ons direct

Bel direct naar 088-2031400.
Je vertelt jouw verhaal en wij stellen nog een aantal aanvullende vragen, zodat wij jouw zaak goed begrijpen.

2
Stap 2

Inschatting aansprakelijkheid

Op basis van jouw informatie maken wij een vrijblijvende inschatting van de kans op een succesvolle letselschadeclaim.

3
Stap 3

Indienen schadeclaim

Als jij dat wenst kunnen wij je volledig ondersteunen bij het verzorgen en onderbouwen van jouw letselschadeclaim.
Onze specialisten nemen je het complete traject uit handen.

Bel direct voor gratis advies
088-2031400

Wil je meer informatie?

Laat jouw gegevens achter in het formulier. Wij bellen je binnen één werkdag terug om jouw zaak te bespreken. Doorgaans komen wij direct tot een advies m.b.t. jouw claim. Als slachtoffer betaalt je niets, wij claimen de kosten bij de tegenpartij.

Laat je terugbellen
Vul hieronder jouw gegevens, waarna wij je binnen één werkdag terugbellen.
Bedankt, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Leg jouw case aan ons voor
En ontdek vrijblijvend of en wat je kunt claimen

Neem vrijblijvend contact met ons op

Wil je direct weten wat we voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op! Je betaalt als slachtoffer nooit, wij claimen de gemaakte kosten!

Neem contact op

Laat ons jouw situatie beoordelen

Leg jouw zaak aan ons voor en wij nemen contact met je op om jouw situatie te bespreken.

Ontdek jouw opties

Wie zijn wij?

Letselschaderegeling Westland is een gespecialiseerd en gecertificeerd letselschadebureau.

Download brochure

Een ongeval met letsel, wat nu?

Je hebt een ongeval gehad en hebt hierbij letsel opgelopen. Wat moet je dan eigenlijk doen? Het antwoord op deze vraag lees je in het stappenplan Letselschade.

Stappenplan Letselschade
Vul jouw gegevens in om het stappenplan bij letselschade te downloaden.
Bedankt, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Wat onze klanten vinden:

Hoeveelheid klanten dat ons aanbeveelt:
100%
Klanten geven ons gemiddeld een:
9,5
Een greep uit de reacties uit het klanttevredenheidsonderzoek van 2018:
"Goede uitleg en goed (telefonisch) bereikbaar voor vragen en opmerkingen."
"De tijd voor me nemen bij telefonische contact maar ook de standvastigheid voor de schade claim."
"Zeer deskundige adviezen gehad, veel tijd en energie in ze zaak gestoken. Wat heeft geleid tot een heel mooi eindresultaat."