No cure no pay:
Het claimen van letselschade is voor jou als slachtoffer volledig kosteloos.

Je been gebroken? Claim letselschade!

Heb jij je been gebroken door de schuld van een ander? Dan kun je diegene aansprakelijk stellen voor jouw schade.

Je been gebroken. En nu? 

Heb jij bij een ongeval een gebroken been opgelopen? Dan doe je er goed aan ons in te schakelen. Soms genezen deze letsels zonder verdere beperkingen. Maar wanneer de breuken vlakbij of in een gewricht zitten, heb je een groter risico op slijtage. Hetzelfde geldt natuurlijk wanneer er plaatmateriaal of schroeven in je lichaam zijn aangebracht. Het letsel kan behalve beenletsel ook bestaan uit heup- en bekkenletsel, voetletsel en rugletsel.

Onze medisch adviseur beoordeelt de medische informatie en adviseert jou en ons over het verloop van het letsel en de verwachting voor de toekomst. Bij ernstige klachten kan er een volgende operatie nodig zijn of zal er in de toekomst bijvoorbeeld een knieprothese moeten worden geplaatst. Dit kan verstrekkende gevolgen hebben voor de schaderegeling.

Wie is er aansprakelijk voor je letsel? 

In veel gevallen weet je als slachtoffer niet of een ander aansprakelijk is voor de geleden schade. Maar in veel gevallen is er wel degelijk iemand aansprakelijk. Bijvoorbeeld wanneer je uitglijdt over een natte vloer of struikelt over de troep van een ander. Weet je niet zeker of een ander aansprakelijk is? Neem dan gerust contact op of doe de letselschadecheck.

Hoe kan je schade claimen?

Ben je benieuwd of je letselschade kunt claimen? Je ontdekt het hieronder. Het claimen van letselschade is voor jou als slachtoffer volledig kosteloos. Wij verhalen onze kosten op de tegenpartij.

Ontdek of je kunt claimen

Een ongeval met letsel, wat nu?

Je hebt een ongeval gehad en hebt hierbij letsel opgelopen. Wat moet je dan eigenlijk doen? Het antwoord op deze vraag lees je in het stappenplan Letselschade.

Stappenplan Letselschade

Vul jouw gegevens in om het stappenplan bij letselschade te downloaden.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wat onze klanten vinden:

Hoeveelheid klanten dat ons aanbeveelt:
100%
Klanten geven ons gemiddeld een:
9,6

Hoe tevreden onze klanten zijn:

Greep uit de reacties van 2019: