No cure no pay:
Het claimen van letselschade is voor jou als slachtoffer volledig kosteloos.

Heb jij een ongeval gehad met jouw elektrische fiets?

In veel gevallen kun je de geleden schade verhalen op de tegenpartij. Benieuwd of jij ook letselschade kunt claimen?

Een ongeval gehad....
En nu?

De elektrische fiets is tegenwoordig een erg populair vervoersmiddel. Met name door de snelheid is deze verkeersdeelnemer erg kwetsbaar in het verkeer. Heb jij een ongeval gehad met jouw elektrische fiets? Dan kun je in veel gevallen de veroorzaker van het ongeval aansprakelijk stellen.

Aansprakelijkheid elektrische fiets

Er zijn verschillende soorten elektrische fietsen te onderscheiden. Zo zijn er fietsen met trapondersteuning tot 25 km/uur, fietsen met trapondersteuning tot 45 km/uur en volledig elektrische fietsen, waardoor je niet hoeft te trappen. Van deze fietsen val je alleen met de fiets met trapondersteuning tot 25 km/uur binnen de zwakke verkeersdeelnemers. Bij alle andere fietsen val je onder de sterke verkeersdeelnemers, dit heeft invloed op jouw aansprakelijkheid.

Kan ik de ander aansprakelijk stellen?

Je kunt iemand aansprakelijk stellen voor jouw schade wanneer deze partij schuld heeft aan jouw letsel. Dit kan in veel verschillende gevallen zo zijn.

Ben je benieuwd of jij letselschade kunt claimen? Je ontdekt het hieronder. Het claimen van letselschade is voor jou als slachtoffer volledig kosteloos. Wij verhalen de kosten op de tegenpartij.

Ontdek of je kunt claimen

Een ongeval met letsel, wat nu?

Je hebt een ongeval gehad en hebt hierbij letsel opgelopen. Wat moet je dan eigenlijk doen? Het antwoord op deze vraag lees je in het stappenplan Letselschade.

Stappenplan Letselschade
Vul jouw gegevens in om het stappenplan bij letselschade te downloaden.
Bedankt, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Wat onze klanten vinden:

Hoeveelheid klanten dat ons aanbeveelt:
100%
Klanten geven ons gemiddeld een:
9,5
Een greep uit de reacties uit het klanttevredenheidsonderzoek van 2018:
"Goede uitleg en goed (telefonisch) bereikbaar voor vragen en opmerkingen."
"De tijd voor me nemen bij telefonische contact maar ook de standvastigheid voor de schade claim."
"Zeer deskundige adviezen gehad, veel tijd en energie in ze zaak gestoken. Wat heeft geleid tot een heel mooi eindresultaat."