No cure no pay:
Het claimen van letselschade is voor jou als slachtoffer volledig kosteloos.

Ben je gestruikeld en wil je letselschade claimen?

Het overkomt ons allemaal wel eens dat we struikelen. Dit kan zijn op het werk, op straat of thuis. Meestal denk je dat dit gewoon pech is, maar dat is lang niet altijd het geval. In sommige gevallen is het namelijk de verantwoordelijkheid van een ander, en is diegene dus aansprakelijk.

Ik ben gestruikeld....
En nu?

In veel gevallen kan de opgelopen letselschade worden verhaald. Bijvoorbeeld wanneer je struikelt over een stuk gereedschap op je werk, dan is in veel gevallen de werkgever hiervoor verantwoordelijk.

Maar ik ben gevallen op straat..

Ook wanneer je bent gestruikeld op straat kun je recht hebben op schadevergoeding. Het kan namelijk zijn dat de wegbeheerder, zoals bijvoorbeeld de Gemeente of Provincie aansprakelijk zijn voor de schade. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor het onderhoud aan wegen en stoepen.

Ik ben gevallen bij een ander

Ook wanneer je bent gevallen bij een ander heb je in sommige gevallen recht op letselschade vergoeding. Bijvoorbeeld als zich daar een gevaarlijke situatie heeft voorgedaan waarbij de eigenaar van het gebouw niet heeft ingegrepen. Of wanneer onvoldoende onderhoud is gepleegd of spullen op de vloer hebben gelegen die daar niet horen.

Ben je benieuwd of jij letselschade kunt claimen? Je ontdekt het hieronder. Het claimen van letselschade is voor jou als slachtoffer volledig kosteloos. Wij verhalen de kosten op de tegenpartij.

Ontdek of je kunt claimen

Een ongeval met letsel, wat nu?

Je hebt een ongeval gehad en hebt hierbij letsel opgelopen. Wat moet je dan eigenlijk doen? Het antwoord op deze vraag lees je in het stappenplan Letselschade.

Stappenplan Letselschade
Vul jouw gegevens in om het stappenplan bij letselschade te downloaden.
Bedankt, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Wat onze klanten vinden:

Hoeveelheid klanten dat ons aanbeveelt:
100%
Klanten geven ons gemiddeld een:
9,5
Een greep uit de reacties uit het klanttevredenheidsonderzoek van 2018:
"Goede uitleg en goed (telefonisch) bereikbaar voor vragen en opmerkingen."
"De tijd voor me nemen bij telefonische contact maar ook de standvastigheid voor de schade claim."
"Zeer deskundige adviezen gehad, veel tijd en energie in ze zaak gestoken. Wat heeft geleid tot een heel mooi eindresultaat."